Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016

Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΘΑΝΑΤΟ

 Athanasios Dimitrios Ntompros
..........ΕΛΛΗΝΕΣ........!!!!!
ΠΙΘΑΝOΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΒΛΗΘH ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ (ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ) ΠΟΥ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΔΡEΙΚΕΛΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ .........
(ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ)..........(ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΩΣ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ).......
ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ...........
(ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ)
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Η ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ (ΜΕ ΓΝΩΜΗ , ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΒΗΜΑ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΑ................
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΙΚΛΕΟΥΣ ΤΟΥ ΞΑΝΘΙΠΠΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ ........
...........................ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ............................
ΟΠΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΝΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ
Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...............
<<36.
»Θ' ἀρχίσω ἀπὸ τοὺς προγόνους μας. Δίκαιο καὶ σωστὸ σὲ τέτοια ὥρα νὰ τοὺς κάνωμε τὴν τιμὴ τῆς μνήμης. Γιατὶ ἀπὸ γενιὰ σὲ γενιὰ οἱ ἴδιοι πάντα ἔζησαν σ' αὐτὴ τὴ γῆ και χάρη στὴν ἀνδρεία τους μᾶς τὴν παράδωσαν ἐλεύθερη. Ἔπαινος ταιριάζει στοὺς προγόνους μας, ἀλλὰ ἀκόμα μεγαλύτερος στοὺς πατέρες μας. Ἐμόχθησαν γιὰ νὰ προσθέσουν σ' ἐκεῖνα ποὺ κληρονόμησαν τὴν ὅση ἐξουσία καὶ δύναμη μᾶς ἀφῆκαν. Ἀλλὰ κ' ἐμεῖς οἱ ἴδιοι, ὅσοι εἴμαστε σὲ ὥριμη ἡλικία, αὐξήσαμε τὴν δύναμη τῆς πολιτείας καὶ τῆς δώσαμε ἀπόλυτη αὐτάρκεια καὶ σὲ καιρὸ εἰρήνης καὶ σὲ πόλεμο. Δὲν θά μακρυγορήσω γιὰ τὰ πολεμικὰ κατορθώματα ποὺ μᾶς ἔδωσαν τὴν σημερινὴ μας κυριαρχία οὔτε γιὰ τὶς ἐπιδρομές, βαρβαρικὲς ἤ ἑλληνικές, ποὺ ἀποκρούσαμε ἐμεῖς καὶ οἱ πατέρες μας. Αὐτὰ σᾶς εἶναι γνωστὰ καὶ θὰ τὰ παραλείψω. Ἀλλὰ πρὶν ἔρθω στὸν ἔπαινο τῶν ἀνδρείων αὐτῶν, θέλω πρῶτα νὰ μιλήσω γιὰ τοὺς θεσμοὺς καὶ τὶς ἀρχὲς ποὺ ἔχομε ἐφαρμόσει γιὰ νὰ προσδώσωμε στὴν πολιτεία τὸ σημερινό της μεγαλεῖο, γιατὶ νομίζω πὼς σὲ τέτοια στιγμὴ ταιριάζει νὰ εἰπωθοῦν αὐτὰ καὶ εἶναι ὠφέλιμο νὰ τ' ἀκούσουν ὅσοι πολίτες ἤ ξένοι εἶναι συγκεντρωμένοι ἐδῶ.
37.
»Τὸ πολίτευμα ποὺ ἔχομε σὲ τίποτε δὲν ἀντιγράφει τὰ ξένα πολιτεύματα. Ἀντίθετα, εἴμαστε πολὺ περισσότερο ἐμεῖς παράδειγμα γιὰ τοὺς ἄλλους παρὰ μιμητὲς τους. Τὸ πολίτευμά μας λέγεται Δημοκρατία, ἐπειδὴ τὴν ἐξουσία δὲν τὴν ἀσκοῦν λίγοι πολίτες, ἀλλὰ ὅλος ὁ λαός. Ὅλοι οἱ πολίτες εἶναι ἴσοι μπροστὰ στὸν νόμο γιὰ τὶς ἰδιωτικές τους διαφορές. Γιὰ τὰ δημόσια ἀξιώματα προτιμῶνται ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι ἱκανοὶ καὶ τὰ ἀξίζουν καὶ ὄχι ἐκεῖνοι ποὺ ἀνήκουν σὲ μιὰ ὁρισμένη τάξη. Κανείς, ἄν τύχη καὶ δὲν ἔχει κοινωνικὴ θέση ἤ ἄν εἶναι φτωχός, δὲν ἒμποδίζεται γι' αυτὸ νὰ ὑπηρετήση τὴν πολιτεία, ἄν ἔχη κάτι ἄξιο νὰ προσφέρη. Στὴ δημόσια ζωὴ μας εἴμαστε ἐλεύθεροι, ἀλλὰ καὶ στὶς καθημερινὲς μας σχέσεις δὲν ὑποβλέπομε ὁ ἕνας τὸν ἄλλο, δὲν θυμώνομε μὲ τὸν γείτονά μας ἄν διασκεδάζη καὶ δὲν τοῦ δείχνομε ὄψη πειραγμένου πού, ἄν ἴσως δὲν τὸν βλάφτη, ὅμως τὸν στενοχωρεί. Ἄν, ὡστόσο, ἡ αυστηρότητα λείπη ἀπὸ τὴν καθημερινή μας ζωή, στὰ δημόσια πράγματα, ἀπὸ ἐσωτερικὸ σεβασμό, δὲν παρανομοῦμε. Σεβόμαστε τοὺς ἄρχοντες, πειθαρχοῦμε στοὺς νόμους, καί, μάλιστα, σὲ ὅσους ἔχουν γίνει γιὰ νὰ προστατεύουν τοὺς ἀδυνάτους καὶ ὅσους πού, ἄν καὶ ἄγραφοι, εἶναι ντροπὴ νὰ τοὺς παραβαίνει κανείς.
38.
»Μὲ συχνὲς θυσίες καὶ ἀγῶνες φροντίσαμε νὰ μετριάζωμε τοὺς κόπους τῆς ἐργασίας καὶ νὰ ξεκουράζωμε τὸ πνεῦμα μας. Ἔχομε εὐχάριστη ἰδιωτικὴ ὁ καθένας μας ζωὴ κ' ἡ ἀπόλαυσή της ἀποδιώχνει τὴν στενοχώρια. Ἡ ἔκταση τῆς κυριαρχίας μας εἶναι τόσο μεγάλη, ὥστε μποροῦμε καὶ φέρνομε ἀπὸ τὴν πᾶσα γῆ τὰ πάντα κ' ἔτσι χαιρόμαστε τὰ ξένα ἀγαθὰ ὅσο καὶ τὰ δικά μας.
39.
»Καὶ στὰ πολεμικὰ πράγματα διαφέρομε ἀπό τοὺς ἐχθρούς μας. Ἡ πόλη μας εἶναι φιλόξενη γιὰ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους καὶ δὲν ὑπάρχει σέ μᾶς νόμος ξενηλασίας ποὺ νὰ έμποδίζη τὸν ξένο νὰ μάθη ἤ νὰ δῆ κάτι ποὺ θὰ μποροῦσε, ἄν δὲν ἦταν κρυφό, νὰ ὠφελήση τὸν ἐχθρό μας ποὺ θὰ τὸ ἔβλεπε. Καὶ τοῦτο, ἐπειδὴ πιστεύομε περισσότερο στὴν ἀξία μας παρὰ σὲ μυστικὲς ἐτοιμασίες καὶ στρατηγήματα. Καὶ στὴν ἀνατροφή, ἐνῶ οἱ ἐχθροί μας ἀπ' τά μικρά τους χρόνια ὑποβάλλονται στὴν πιὸ σκληρὴ ἐκγύμναση, ἐμεῖς ἔχομε εὐχάριστη ζωή, χωρὶς γι' αυτὸ νὰ ὑστεροῦμε στὸ νὰ ἀντιμετωπίζουμε τοὺς ἴδιους κινδύνους. Καὶ νὰ ἡ ἀπόδειξη. Ποτὲ οἱ Λακεδαιμόνιοι δὲν κάνουν, μόνοι τους, ἐπιδρομὲς ἐδῶ, στὴ γῆ μας. Ἔρχονται πάντα μὲ τοὺς συμμάχους τους. Ἐνῶ ἐμεῖς, μόνοι εἰσβάλλομε σὲ ἐχθρικὲς χῶρες καὶ τίς περισσότερες φορὲς νικοῦμε εὔκολα, σὲ ξένη γῆ, ἐκείνους ποὺ ὑπερασπίζονται τὰ ἴδια τους τὰ σπίτια. Ἐχθρός μας κανεὶς δὲν ἔχει, ὥς τώρα, ἀντικρύσει, συγκεντρωμένη, ὁλόκληρη τὴ δύναμή μας, ἀφοῦ ἐμεῖς καὶ ναυτικὸ πρέπει νὰ ἐπανδρώνωμε καὶ στρατὸ νὰ στέλνωμε σὲ πολλὰ μέρη. Ἄν ὁ ἐχθρὸς συνάντηση κάπου ἕνα μικρὸ μέρος τῆς δύναμής μας, καυχιέται, ἄν νικήση, πὼς κατατρόπωσε ὁλόκληρο τὸν στρατό μας. Ἄν νικηθῆ, διαδίδει πὼς βρέθηκε ἀντιμέτωπος μὲ ὅλες τὶς δυνάμεις μας. Ἀντικρύζομε τοὺς κινδύνους πρόθυμα κι ὄχι μὲ βαριὰ καρδιά. Τοὺς ἀντικρύζομε ὰπὸ ἀνδρεία περισσότερο παρὰ ὰπὸ ὑπακοὴ σὲ κάποιο νόμο καὶ τοῦτο εἶναι γιὰ μᾶς κέρδος μεγάλο, γιατὶ δέν θλιβόμαστε ὰπὸ πρὶν γιὰ τὶς συμφορὲς ποὺ ἴσως ἔρθουν, κι ὅμως, ὅταν ἔρθουν, δὲν εἴμαστε λιγότερο γενναῖοι ἀπὸ ἐκείνους ποὺ παιδεύονται ἀδιάκοπα.
40.
»Αὐτά εἶναι, μαζὶ μὲ πολλὰ ἄλλα, ποὺ κάνουν θαυμαστὴ τὴν πόλη μας. Ἀγαποῦμε τὸ ὡραῖο, ἀλλά μένομε ἁπλοὶ καὶ φιλοσοφοῦμε χωρὶς νὰ εἴμαστε νωθροί. Τὸν πλοῦτο μας τὸν ἔχομε γιὰ νὰ τὸν χρησιμοποιοῦμε σὲ ἔργα καὶ ὄχι γιὰ νὰ τὸν καυχιόμαστε. Δὲν θεωροῦμε ντροπὴ τὴ φτώχεια. Ντροπὴ εἶναι νὰ μὴν τὴν ὰποφεύγη κανεὶς δουλεύοντας. Οἵ ἴδιοι, ἐμεῖς, φροντίζομε καὶ τὶς ἰδιωτικὲς μας ὑποθέσεις καὶ τὰ δημόσια πράγματα κ' ὲνῶ ὁ καθένας μας φροντίζει τὶς δουλειές του, τοῦτο δὲν μᾶς ἐμποδίζει νὰ κατέχωμε καὶ τὰ πολιτικά. Μόνο ἐμεῖς θεωροῦμε πὼς εἶναι ὄχι μόνον ἀδιάφορος, ἀλλὰ καὶ ἄχρηστος ἐκεῖνος ποὺ δὲν ἐνδιαφέρεται στὰ πολιτικά. Ἐμεῖς οἱ ἴδιοι κρίνομε κι ἀποφασίζομε γιὰ τὰ ζητήματά μας καὶ θεωροῦμε πὼς ὁ λόγος δὲν βλάφτει τὸ ἔργο. Ἀντίθετα, πιστεύομε πὼς βλαβερὸ εἶναι τὸ νὰ ἀποφασίζη κανεὶς χωρὶς νὰ ἔχει φωτιστῆ. Διαφέρομε ἀπὸ τοὺς ἄλλους καὶ σὲ τοῦτο. Εἴμαστε τολμηροί, κι ὅμως ζυγίζομε καλὰ τὴν κάθε ἐπιχείρησή μας, ἐνῶ τοὺς ἄλλους ἡ ἄγνοια τοὺς κάνει θρασεῖς κ' ἡ γνῶση ἀναποφάσιστους. Ἐκεῖνοι πρέπει νὰ κρίνωνται γενναιότεροι, ὅσοι ξέρουν καλὰ ποιὸ εἶναι τὸ εὐχάριστο καὶ ποιὸ τὸ φοβερὸ κι ὅμως δὲν προσπαθοῦν ν' ἀποφύγουν τὸν κίνδυνο. Καὶ στὴν διάθεση μας ἀπέναντι στοὺς ξένους διαφέρομε ἀπ' τοὺς πολλούς, γιατὶ ἀποκτοῦμε φίλους εὐεργετώντας τους καὶ ὄχι περιμένοντας ἀπ' αὐτοὺς κάποιο καλό. Ἡ φιλία τοῦ εύεργέτη εἶναι πιὸ σταθερή, γιατὶ προσπαθεῖ νὰ διατηρή- ση τὸν δεσμό του μὲ τὰν ἄλλο, ἐνῶ ἐκεῖνος ποὺ χρωστάει χάρη εἶναι λιγότερο πρόθυμος, θεωρώντας τὴν εὐγνωμοσύνη του σὰν χρέος κι ὄχι σάν αἴσθημα. Μόνοι ἐμεῖς σκορποῦμε ἁπλόχερα τὶς εὐεργεσίες μας, ὄχι ὰπὸ συμφεροντολογικούς ὑπολογισμούς, ἀλλὰ ἀπὸ φιλελεύθερη γενναιοδωρία.
41.
»Μὲ μιὰ λέξη, τολμῶ νὰ τὸ πῶ, ἡ Ἀθήνα εἶναι ὁ δάσκαλος τῶν Ἑλλήνων καὶ νομίζω πὼς ὁ κάθε μας πολίτης θὰ μποροῦσε, μὲ τὴν μεγαλύτερη εὐκολὶα καὶ χάρη, πολλὰ καὶ ἄξια ἔργα νὰ κάνη σὲ πολλὲς ἐκδηλώσεις τῆς ζωῆς. Ὅτι αὐτὸ ποὺ λέω δὲν εἶναι ρητορικὸς κομπασμός, ἀλλὰ ἡ ἀλήθεια ἡ πραγματική, τὸ δείχνει ἡ δύναμη τῆς πολιτείας πού, μόνη ἀπ' ὅλες τὶς ἄλλες πόλεις, εἶναι ἀνώτερη ὰπὸ τὴν φήμη της στὴν ὥρα τῆς δοκιμασίας, ἡ μόνη ποὺ oἱ ἐχθροὶ της, ὅταν τοὺς νικήσωμε δὲν ἀγανακτοῦν ἐπειδὴ κατατροπώθηκαν ἀπό ἀναξίους, ἡ μόνη ποὺ οἱ σύμμαχοί της δὲν μποροῦν νὰ ποῦν ὅτι ἔχουν ἀνάξιο ἀρχηγό. Τὴν δύναμή μας δὲν τὴν ἀποκτήσαμε μὲ ἄσημες, ἀλλὰ μὲ λαμπρὲς πράξεις καὶ γι' αὐτὸ μᾶς θαυμάζουν καὶ θὰ μᾶς θαυμάζουν πάντα, χωρὶς νὰ ἔχωμε ἀνάγκη ἀπὸ ἕναν Ὅμηρο γιὰ νὰ τραγουδήση τὶς πράξεις μας οὔτε ἀπὸ κανέναν ἄλλο ποιητὴ ποὺ θὰ μάγευε προσωρινὰ μὲ τὰ ὡραῖα του λόγια, ἀλλὰ θἀρχόταν ἀργότερα ἡ γνώση τῆς ἀλήθειας νὰ μᾶς ζημιώση. Ἡ τόλμη μας ἀνάγκασε τὴν πᾶσα γῆ καὶ θάλασσα νά μᾶς ἀνοίξουνε τὸ διάβα καὶ παντοῦ ἐστήσαμε μνημεῖα ἀθάνατα γιὰ τὰ καλὰ ἤ τὰ κακὰ ποὺ μᾶς ἔτυχαν. Γιὰ μιὰ τέτοια πατρίδα καὶ γιὰ νὰ μὴν τοὺς τὴν στερήσουν, οἱ γενναῖοι αὐτοὶ σκοτώθηκαν στὴ μάχη, καὶ, ὅσοι ζοῦμε, φυσικὸ εἶναι νὰ εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ ὑποστοῦμε ὁ,τιδήποτε γιὰ χάρη της.
42.
»Μίλησα πολὺ γιὰ τὴν πολιτεία μας, γιατὶ θέλησα ν' ἀποδείξω πὼς ὁ δικός μας ἀγῶνας δὲν εἶναι ὁ ἴδιος μὲ τὸν ὰγῶνα τῶν ἐχθρῶν μας ποὺ δὲν ἔχουν τίποτε τὸ παρόμοιο μὲ αὐτὰ ποὺ ἀνάφερα, γιατὶ θέλησα νὰ στηρίξω σὲ φανερὲς μαρτυρίες τὸν ἔπαινο τῶν γενναίων αὐτῶν. Καὶ εἶπα τὰ περισσότερα ποὺ εἴχα νὰ πῶ, γιατὶ αὐτῶν ποὺ κοίτονται ὲδῶ καὶ τῶν ὁμοίων τους ἡ ἀνδρεία ἐστόλισε τὴν πολιτεία μὲ ὅσα ἐγώ, ὑμνώντας την, εἶπα πὼς ἔχει. Λίγοι εἶναι οἱ Ἕλληνες ποὺ δὲν εἶναι, σὰν καὶ τοὺς γενναίους αὐτούς, κατώτεροι ἀπὸ τὸν ἔπαινο ποὺ τοὺς γίνεται. Νομίζω πὼς ὁ θάνατός τους καὶ φανέρωσε καὶ ἀπαθανάτισε τὴν ἀνδρεία τους. Ἄν σέ ἄλλα φανερωθῆ κανεὶς κάπως κατώτερος, ὅμως πεθαίνοντας γιὰ τὴν πατρίδα ἀποκτᾶ τὸ δικαίωμα νὰ κρίνεται μόνο γιὰ τὴν παλληκαριά του. Ὅλοι μαζί, στὴν κοινή τους προσπάθεια, ὠφέλησαν περισσότερο άπ' ὅ,τι ἴσως ἔβλαψε ὁ καθένας χωριστὰ στὴν ὰτομική του ζωή. Ἀπὸ τοὺς γενναίους αὐτοὺς κανείς, ἄν ἦταν πλούσιος, δὲν ἐδείλιασε γιὰ νὰ σωθῆ καὶ νὰ ἐξακολουθήση νὰ χαίρεται τὸν πλοῦτο του, κανείς, ἄν ἦταν φτωχός, δὲν προσπάθησε ν' ἀποφύγη τὴν συμφορὰ γιὰ νὰ ἔχη τὴν ἐλπίδα μιᾶς καλύτερης ζωῆς. Λογαριάζοντας πὼς ἀνώτερο ἀπ' ὅλα εἶναι νὰ τιμωρήσουν τὸν ἐχθρὸ καὶ πὼς ἀπ' ὅλους τοὺς κινδύνους αὐτός τὸν ὁποῖο ἀντίκρυζαν ἦταν ὁ ἐνδοξότερος, τὸν ἀντιμετώπισαν γιὰ νὰ ἐκδικηθοῦν τοὺς πολεμίους. Μὴ ξέροντας ἄν θά ἐπιτύχουν, βασίστηκαν στὴν ἐλπίδα, στὴν μάχη, ὅμως, ἀπάνω δεν στηρίχθηκαν παρὰ στον ἐαυτό τους γιὰ νὰ πολεμήσουν. Προτίμησαν ν' ἀντισταθοῦν καὶ νὰ πεθάνουν παρὰ νὰ δειλιάσουν καὶ νὰ ζήσουν κι ἀπόφυγαν ἔτσι τὴν ντροπὴ τῆς καταλαλιάς, θυσιάζοντας τὴν ζωή τους γιὰ τὸ ἔργο ποὺ εἴχαν ἀναλάβει. Ἡ στιγμὴ ποὺ τοὺς βρῆκε τὸ χτύπημα τῆς μοίρας δὲν ἦταν γι' αὐτοὺς στιγμὴ φόβου, ἀλλὰ δόξας.
43.
«Στάθηκαν ἀντάξιοι τῆς πολιτείας ποὺ τοὺς ἀνάθρεψε. Ὅσοι ζοῦμε, πρέπει νὰ εὐχόμαστε νὰ ἔχωμε καλύτερη μοίρα, χωρίς ὅμως νὰ ἔχωμε γι' αὐτὸ φρόνημα λιγότερο τολμηρό, ὅταν ἀντιμετωπίζωμε τὸν ἐχθρό. Δὲν πρέπει νὰ περιοριζόμαστε σὲ λόγια μόνο, γιὰ τὴν κοινὴ ὠφέλεια, γιὰ τὴν ὁποία, χωρὶς νὰ σᾶς πῆ κανεὶς τίποτε ποὺ δὲν τὸ ξέρετε, θὰ μποροῦσε νὰ μιλήση πολύ, ἐξαίροντας πόσο μεγάλο εἶναι τὸ ν' ἀντιστέκεσαι στὸν ὲχθρό. Πρέπει νὰ βλέπετε τὸ μεγαλεῖο τῆς πολιτείας στὶς καθημερινὲς της ἐκδηλώσεις καὶ να συλλογίζεστε πὼς τῆς τὸ ἔδωσαν ἄνδρες γενναῖοι ποὺ εἶχαν τὸ αἴσθημα τοῦ καθήκοντος καὶ μεγάλη φιλοτιμία σὲ κάθε ἔργο ποὺ ἀναλάμβαναν. Ἄν, καμιά φορά, ἀτυχοῦσαν σὲ κάποιο ἐγχείρημα, δὲν στεροῦσαν ὅμως τὴν πατρίδα ἀπ' τὴν ἀνδρεία τους, γιατὶ θεωροῦσαν πὼς ἡ ὡραιότερη κοινὴ προσφορὰ ἦταν νὰ θυσιαστοῦν γι' αὐτήν. Ὅλοι μαζὶ τῆς πρόσφεραν τὴ ζωή τους κι ὁ καθένας τους λάμβανε ἀθάνατο ἔπαινο καὶ δοξασμένο τάφο, ὄχι τόσο αὐτὸν ὅπου κοίτονται, ὅσο τὴν μνήμη ἐκείνων ποὺ θὰ θέλουν νὰ τοὺς δοξάσουν, γιατὶ τάφος τῶν μεγάλων εἶναι ἡ πᾶσα γῆ καὶ δὲν φανερώνεται ἀπὸ τὴν ὲπιγραφὴ μιὰς στήλης στὴν πατρική τους χώρα. Καὶ στὰ πιὸ μακρινὰ μέρη, ἡ μνήμη τους, ἄγραφη, μένει ζωηρότερη μέσα στὶς ψυχές, περισσότερο γιὰ τὴν ἀνδρεία τους παρὰ γιὰ τὸ ἔργο ποὺ ἔκαναν. Ἔχοντας αὐτοὺς γιὰ παράδειγμα καὶ ξέροντας πὼς εὐτυχία θὰ πῆ ἐλευθερία καὶ ὲλευθερία σημαίνει ἀνδρεία, δὲν πρέπει νὰ δειλιάζετε μπροστὰ στοὺς κινδύνους τοῦ πολέμου. Δὲν εἶναι ἀλήθεια πὼς ὅσοι δυστυχοῦν καὶ δὲν ἔχουν ἐλπίδα μιᾶς καλύτερης μοίρας θυσιάζουν πιὸ εὔκολα τὴ ζωὴ τους. Τὴν θυσιάζουν ἐκεῖνοι πού, ἄν θελήσουν νὰ τὴν σώσουν ἀποφεύγοντας τό μοιραῖο, κινδυνεύουν νὰ πάθουν τὸν μεγαλύτερο ἐξευτελισμό ἄν νικηθούν.                                                                               ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΙΟΥΣ Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΘΑΝΑΤΟ!!!!>>
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ...
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ..................
<<Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΘΑΝΑΤΟ>>
ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ..........ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΔΩ............ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΛΘΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ........ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ.................
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ..........
ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ( ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΙ ΣΑΘΡΟ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ) ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΥΓΕΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .................
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 
ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .............
ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ....
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΠΟΥ ΕΝΕΡΓΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΩΝ......ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΡΙΓΥΡΩ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,,,,,,,,,,,
ΕΛΛΗΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΔΡΑΝΗΣ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.......
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ............
ΕΝΘΥΜΗΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ , ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ , ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΟΥ ........
Ε .Σ Υ   Ε.Λ.Λ.Η.Ν.Ω.Ν   Σ.Υ.Ν.Ε.Λ.Ε.Υ.Σ.Ι.Σ
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΥΓΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!!!!
                                       Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
                                     ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου