Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2016

ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΑΚΟΥΜΕ, ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ "ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ" ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ

Αλέξανδρος Βέργης
ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΟ
ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΦΥΛΑΞΕΙΣ
Η ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ
ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ
ΜΕ ΕΥΧΕΣ 
(ΚΑΙ ....Ό, ΤΙ ΒΡΕΞΕΙ ΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ)
ΣΤΗΝ ΗΔΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΟΡΑΣΗ ΜΟΥ
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΚΟΗ
ΠΡΟΤΑΣΣΩ
ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ
ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ
ΠΡΙΝ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
.....
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΛΟΙΔΩΡΕΙΣ
ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ
ΜΕ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΊΣΩΣ
ΕΓΩ Σ ΑΝΑΖΗΤΩ
ΕΊΣΑΙ ΟΥΣΙΑ ΜΟΥ
ΑΙΜΑ ΜΟΥ
ΓΕΝΟΣ ΜΟΥ
.....
ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ
ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ
ΟΠΩΣ Ο ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΣ ΝΟΜΟΣ 4389/2016

.....
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΩ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΌΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΨΥΧΩΝ
ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΟΜΟΝΟΗ, ΟΜΟΨΥΧΗ
ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ
.....
ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΕΣ " ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΑΚΟΥΜΕ, ΠΟΛΕΜΑΜΕ
ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ "ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ"
ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ
.....
ΕΙΘΕ
ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ
ΑΥΤΉ Η ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ "ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ"
ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΆΘΕ ΜΕΡΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
.....
ΕΙΘΕ
ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ
ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ
.....
ΦΑΕ, ΠΙΕΣ, ΧΟΡΕΨΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ....
ΚΑΝΕ ΤΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΣΟΥ ....
......
ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!
ΈΧΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ
ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΌΓΡΑΦΗ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!
ΈΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΟΥ ΓΗΣ
Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου