Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2016

"ΠΩΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ; ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΣΑΙ"

Κωνσταντίνος Ζωγραφόπουλος
"ΠΏΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ; ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΣΑΙ" ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΗΡΘΑΜΕ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΓΝΩΜΙΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΓΡΙΑ ΜΟΡΦΗ, ΟΤΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΚΤΛ. ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟΣ ΣΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ!!! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΣΑ. ΦΩΝΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΩΣ ΑΓΡΙΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝΤΑΣ: "ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΟΡΙΣΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ. ΤΩΡΑ!!!". ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ "ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ". "ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΕΙΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ; ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ. ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΜΙΑ ΛΕΚΤΙΚΗ ΛΑΣΠΗ. ΕΓΩ ΘΕΙΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΓΝΩΡΙΖΩ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΨΑΞΩ, ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΩΣ ΜΟΧΛΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΗΣΗ. ΞΕΡΕΙΣ, ΘΕΙΕ, ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ!!! ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΟΣΟ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ. ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ! ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΙΣ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015 ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ; ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ (ΒΛ. ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ) ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ." ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΑΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!!! ΕΧΕΙΣ ΔΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ;" ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ "ΝΑΙ, ΘΕΙΕ, ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ. ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ... ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ, ΣΥΡΕ ΜΕ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΤΙ ΛΕΩ ΨΕΜΜΑΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ;" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΘΕΜΑ. ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΕΞΩΔΙΚΩΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ. ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΠΑ... ΒΓΗΚΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΚΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ... ΜΟΥ ΕΙΠΕ "ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ" ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΙΑΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ, ΤΗΣ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΟΨΕΙΣ. ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ.... ΑΚΟΜΗ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ Η ΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ "ΠΟΥ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕΣ;" ΔΕΝ ΜΠΛΕΧΤΗΚΑ ΘΕΙΑ, ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΛΕΧΤΗΚΑ, ΜΠΛΕΧΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΜΠΛΕΧΤΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, ΤΗ ΜΑΚΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΞΙΕΣ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΟΣΟ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΓΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ!!! ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΤΕΙΝΑ, ΛΑΜΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΑ!!!
Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου