Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

ΑΓΙΟΝ, ΑΓΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ: ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ...

 Vasilis Theodoropoulos

ΑΓΙΟΝ, ΑΓΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ
ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΓΙΟΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΟΤΙ : 
''Στην Ελληνική γλώσσα η ρίζα της λέξεως άγιος, από το οποίο παράγονται μια σειρά από όρους, όπως το αγνός, το άγος κ.λπ. την βαθύτερη σημασία της ρίζας αυτής την κρατάει το ρήμα άζεσθαι.........Άγιος είναι μόνο ο Θεός, και απ Αυτόν και μόνο και τη σχέση μαζί Του πηγάζει κάθε αγιότητα. Για να δηλωθεί μάλιστα με έμφαση η πίστη αυτή στην Παλαιά Διαθήκη[9] καλεί τον Θεό τρείς φορές άγιο '' Άγιος, άγιος, άγιος Κύριος Σαβαώθ'', που σημαίνει στη μορφή του εβραϊσμού, της τριπλής επαναλήψεως, απείρως άγιος. Συνεπώς για την Αγία Γραφή η αγιότητα ταυτίζεται με τον Θεό και όχι με τον άνθρωπο ή τα ιερά πράγματα, όπως στον αρχαίο Ελληνισμό''.
ΜΙΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ : ''Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου...Δεν θα υπάρχουν για σένα άλλοι θεοί εκτός από μένα.''
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΡΗΜΑ ΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΦΟΒΟΥΜΑΙ.
''ΠΑΛΛΑΔΟΣ ΥΠΟ ΠΤΕΡΟΙΣ ΟΝΤΑ ΑΖΕΤΑΙ ΠΑΤΗΡ'' - ΑΙΣΧΥΛΟΣ
''ΟΥΧ ΑΖΟΜΑΙ ΘΑΝΕΙΝ'' - ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΙΤΙΟΥ, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΑ ΩΣ ΣΕΒΑΣΤΟΝ Η ΑΓΙΟΝ , ΧΩΡΙΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ, ΤΟ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΔΟΞΑΣΙΑ, ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΠΙΣΤΗ, ΜΕ ΠΕΘΑΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΕΚΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ, ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ Η ΑΓΙΟΣΥΝΗ ΕΞΑΠΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΤΩΜΑΪΝΗ ΤΗΣ ΝΕΚΡΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ...ΑΠΟ ΤΟ..orthodoxwiki.gr : '' Η εκδήλωση της Αγιότητας προς ένα πρόσωπο από το πλήρωμα της Εκκλησίας, συμβαίνει με διάφορους τρόπους. Τέτοιοι είναι οι ανεγέρσεις Ναών, η προσκύνηση εικόνων και λειψάνων, η θέσπιση εορτών, η συγγραφή ασματικών ακολουθιών, η επίκληση μεσιτειών ή πρεσβειών...''
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΑΖΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΟΣ. ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ, Η ΛΕΞΗ ΑΓΙΟΣ, ΑΓΙΑ, ΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΝΝΟΙΑ, ΔΗΛ. ΤΟΥ ΜΙΑΣΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΕΝΑΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΣ ΜΕ ΨΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΣΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ. ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ, ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, ΤΗΝ ΣΤΙΞΗ, ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΓΡΑΦΕΣ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΙΔΕΕΣ, ΣΥΜΒΟΛΑ, ΕΜΒΛΗΜΑΤΑ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ, ΑΝΟΥΣΙΑ, ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ, ΕΝΑΓΟΜΕΝΑ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΝΕΥΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΩΣ ΠΝΟΗ-ΑΝΑΠΝΟΗ, ΟΝΤΑΣ ΤΟ ΖΩΟΓΟΝΟ ΠΥΡ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΖΩΤΙΚΟ ΠΥΡ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ. ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΗΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ......ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.
                                    Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
                                 ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου