Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ STAR CHANNEL 23 01 2017

Artemis Sorras ΡΕ ΤΑ ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ ???????? ΤΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΕΥΤΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΟΠΑΔΟΥΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΣΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΠΟΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ. ΕΙΔΕΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΘΕΛΕΙ, ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΣΠΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ, ΤΑ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΖΩΟΟ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΑΧΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΡΑΣΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΑΡΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΛΗΝΑ. ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ

Άκου !! τι παίζει... http://radionewfm.com/
ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤO & ΤΑΒLET ★  ☆  ★

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου