Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ-"ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ"

Αλέξανδρος Βέργης
ΣΤΗΝ ΑΣΤΡΙΚΗ ΑΛΩ

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΜΕ ....ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
Η ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ !!!
....
ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΔΙΩΚΕΙ
ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ 
ΕΚΡΥΨΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ
ΕΚΡΥΨΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΕΚΡΥΨΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΚΡΥΨΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΕΚΡΥΨΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
ΚΙ ΕΠΕΤΡΕΨΕ
ΣΕ ΜΙΑ ΦΟΥΧΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ
ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ
ΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑ....
.....
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΣΥ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
.....
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΩΚΟΥΝ
ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΑΜΕΣΩΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΩΣ ΤΩΡΑ
.....
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΕΙΝΑΙ 
ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ....
.....
ΑΥΤΑ ΤΑ 33 ΣΗΜΕΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ "ΑΠΑΤΗ"
ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ 
ΑΠΑΤΕΩΝΑ....
......
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ;;
ΕΕΕΕ.... 
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ
......
ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ
ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΙΟ ΚΑΛΑ
ΕΞ ΑΛΛΟΥ
ΔΕΝ "ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΜΕ" ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΠΑΜΕ
ΚΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΝΟΙΩΘΟΥΝ
ΡΕΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΙΧΩΡ
ΑΡΧΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ !!!
.....
ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ
Ο ΗΛΙΟΣ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ !!!
.....
ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΓΡΗΓΟΡΑ
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ !!!
.....
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ
... . 
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ
ΕΔΩ.....
......
ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 
ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ Ε.ΣΥ
ΑΥΤΟΠΡΟΣΟΠΩΣ
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ !!!
.....
ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΤΟΥ !!!

"ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου