Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ...ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ Π.Δ. ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ....

Αθανασία Γεωργοσοπούλου
ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ EUROBANK ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ.
ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΗΔΗ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΣΑΣ , ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙ ΤΟΥ Ν.3691/2008.
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ...
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΘΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΗΣ, ΣΠΕΥΣΑΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ...
ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ Π.Δ. ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ....
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΠΙΤΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
ΕΠΙΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΟΥ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ.
ΔΙΑΤΑΞΤΕ ΝΟΜΙΜΩΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙΤΟΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ.
ΤΟΛΜΗΣΤΕ.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ .
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ !!!!
============================================================
Πάνος Σώζος

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΌΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΨΕΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Η ΟΦΕΙΛΗ ΜΟΥ. 
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΧΘΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΩ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΟΦΕΙΛΗΣ ΜΟΥ .
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ???
ΜΕΤΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΩΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΌΤΗΤΑ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΛΕΓΧΘΗΚΑΝ ΩΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΔΙΩΞΕΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ν.3691/2008. ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΠΩΣ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΟΥ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. 
ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΗΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΗΓΜΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ....
ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΥ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΝ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΔΡΑΝΕΙΑ.
ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ......
ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΟΥ ???
ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ?? 
ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ?? ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ??
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΟΥ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ??
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ ΕΜΕΝΑ Ή ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΤΗΣ...ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΜΟΥ ??? 
Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΣΟ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ .
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
ΤΩΡΑ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ !!!
ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΙΣΧΥ ΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΣΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ - ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΛΠ 

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ε.ΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου