Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

ΕΛΛΗΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ,ΣΕ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ...

 Βίκυ Σώζου περήφανη.

ΕΛΛΗΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ,
ΣΕ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ 
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΕΣ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ 
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ!
ΕΔΩΣΕΣ ΓΝΩΣΗ, ΕΔΩΣΕΣ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΔΩΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ , ΕΝΕΠΝΕΥΣΕΣ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΕΦΟΔΙΑ!
ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ , 
ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΜΑΣ .
ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ , 
ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ .
``````````````
ΠΕΡΑΣΑΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ 
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΟΥ ΕΣΦΙΞΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ , ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΛΑΟΥ.
~~~~~~~~~~~ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΚΗΣ : ~~~~~~~~~~~
Α Θ Ω Ο Σ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΓΥΡΙΣΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΥΟ ΕΦΟΔΙΑ.
Α) Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ 
(ΤΗΣ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ)
Β) ΕΧΩ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΟΥ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ.
`````````````````````
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ
ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ
ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ .
ΤΩΡΑ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ
Β.Σ.
28 Ιουνίου 2013 • Δικαστήριο 28ης Ιουνίου 2013 ΔΕΙΤΕ:https://sorrasgegonota.wordpress.com/2013/06/28/dikastirio/
28.6.2013-Δίκη για τα 600 δις ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου