Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ:Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΥΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».

Vasilis Theodoropoulos

ΥΛΙΣΜΟΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΚΡΙΜΑ.
ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΟΥ» ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ. Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΛΗ. Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ) ΕΙΝΑΙ Ο ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ:
Α = Υn. Pa,n. R
Όπου
Α είναι η αξία ενός ανθρώπου σε χρήμα,
Υn είναι η παραγωγικότητα ενός ατόμου ηλικίας (n), ενώ
Pa,n είναι η πιθανότητα ενός ατόμου ηλικίας (a) να ζει στην ηλικία (n). Τέλος r είναι τα τρέχοντα τραπεζικά επιτόκια.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ U.C.C ΑΠΟ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΝΟ ΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ Η ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ. 
ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΛΙΣΜΟΣ ΩΣ Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ. Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΚΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ – ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ. 
«Εάν εισακούσητέ μου τα αγαθά της γης φάγεσθε»
( ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Ησαΐας, 1, 19 ). 
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ , Ο ΠΛΟΥΤΟΣ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΛΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΩΝ. ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ. 
«Εάν δε σεις ακούσετε με προσοχήν τας εντολάς αυτάς και φροντίσετε, ώστε να τας τηρήτε ………….. Συ θα απολαύσης τα λάφυρα των εθνών, τα οποία ο Κυριος σου δίδει». (ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Δευτ. 7, 12-16 ).
Η ΘΕΙΚΗ «ΕΥΛΟΓΙΑ» ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΜΥΖΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΕΘΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΟΝΤΑΙ. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΔΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο Δ Α Ν Ε Ι Σ Μ Ο Σ
«Διότι Κύριος ο Θεός σου θέλει σε ευλογήσει καθώς υπεσχέθη εις σε και θέλεις δανείζει εις πολλά έθνη, συ όμως δεν θέλεις δανείζεσθαι, και θέλεις βασιλεύσει επί πολλά έθνη» (ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Δευτερονόμιον ΙΕ΄6).
ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ……. Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η «ΕΥΛΟΓΙΑ» ΤΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΦΥΡΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.!!!!! ΑΥΤΗ Η ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΔΟΞΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΠΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥ ΥΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ.
ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΓΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ «ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΩΝ» «ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ» ΚΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥΣ.
«Οι δούλοι, υπακούτε στους κατά σάρκα κυρίους σας με φόβο και τρόμο» (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Πρός Εφεσίους 6:5-8)
«Οι δούλοι, υπακούετε κατά πάντα εις τους κατά σάρκα κυρίους σας,» (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Πρός Κολοσσαείς 3:22-25)
«Όσοι είναι υπό ζυγόν δουλείας, ας νομίζωσι τους κυρίους αυτών αξίους πάσης τιμής, διά να μη βλασφημήται το όνομα του Θεού και η διδασκαλία». (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Προς Τιμόθεο Α 6:1-2)
«τους δούλους να τους νουθετείς να υποτάσσονται στους δικούς τους κυρίους, να τους ευαρεστούν σε όλα, να μη αντιμιλούν. να μη οικειοποιούνται τα ξένα πράγματα, αλλά να δείχνουν κάθε αγαθή πίστη. για να στολίζουν σε όλα τη διδασκαλία τού Σωτήρα μας Θεού.» (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Προς Τίτο 2:9-10)
«Οι δούλοι, υποτάσσεστε με κάθε φόβο στους κυρίους σας, όχι μονάχα στους αγαθούς και επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους. επειδή, αυτό είναι χάρη, το να υποφέρει κάποιος λύπες εξαιτίας της συνείδησης στον Θεό, πάσχοντας άδικα». (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Πέτρου Α 2:18-20)
Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ , ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΩΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΞΙΑΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕΤΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΑΠΟ FILIUS DEI ( ΥΙΟ ΘΕΟΥ ) ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΕ IUS DIVINUM ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ – ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ( ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ) ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ. Η ΥΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΕΟΥΔΑΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΩΘΕΙ. Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΥΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΤΟ ΤΑΓΜΑ "ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ", ΟΙ "ΝΑΙΤΕΣ ΙΠΠΟΤΕΣ" , ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΡΩΜΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ, ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΟ, ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΒΑΣΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. (1129-1312) ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΡΥΣΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΝΕΤΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΧΡΥΣΟΧΟΟΥΣ, ΥΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΈΔΡΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ) ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΠΩΣ Η GOLDEN DAWN Η Η "ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΟΥΛΗΣ", Κ.Λ.Π.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ , ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ. Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΥΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΈΔΡΑ , ΟΠΟΥ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ, ΕΝΑ "ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ" ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ - ΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ , ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ «ΒΡΑΖΟΥΝ» ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ "ΣΙΩΠΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ" ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΝΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΜΙΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΔΙΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ 1694, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΟΒΑΣ, ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ( CASA DELLE COMPERE DI SAN GIORGIO) ΤΗΣ ΕΚΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΤΟΝ «ΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟ» (ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ) ΚΑΙ ΤΟΝ «ΥΠΕΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟ» (ΥΠΕΡΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ) ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΜΕΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ Ο ΥΠΕΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟ «ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ» ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΘΕΣΕ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΚΤΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΟ – ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΠΟΣΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΗ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟΥ ΜΠΡΙΝΤΖΜΑΝ ΔΙΕΥΚΡΥΝΙΖΕΙ: «Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΣΙΟΝΑΛΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΡΙΖΙΚΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ». Ο ΥΠΕ-ΡΑΣΙΝΑΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΙΚΗ – ΥΛΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΩΣ ΜΗ ΕΠΙΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΕΣ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΠΟΡΡΙΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ: 
ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ------ ΩΣ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑ.
ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ------ΩΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΒΙΩΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 
ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ------ ΩΣ «ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ» ΣΤΟ «ΝΟΜΙΜΟ» ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ «ΗΘΙΚΟ».
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ------ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ 
ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ-------- ΩΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ «ΥΛΗΣ». 
ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ------ ΩΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ.
ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ------ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.

Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ - Η ΑΝΑΓΚΗ - ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ , ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΗΣ. Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΥΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου